CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday 6 November 2011

bila aku NANGES...

sebak sgt2 bila igt balik zaman kanak2 aku....

dulu aku ade tompok,dong,putih,belang,tomy... aku rindu korang.. bila aku nanges mesti aku igt korang.. sbb kalau aku nanges mesti korang akan ada di sisi aku.. korang x macam manusia.. penting diri sendiri, kejam...

korang berbeza sgt.. aku dulu mne berkawan sgt ngn org.. aku x percaya kat manusia.. suma tawu cakap je tp x pandai buat.. tawu janji tp xreti tunaikan.. tapi korang walaupun xprnah ckp, tak reti janji tapi korang berperasaan memahami kehendak org. wlaupun allah jdkan korang sbgai haiwan, tp ciptaan korang sgt2 indah... sgt2 mewarnai hidup org lain.. patut la kekasih Allah sanjung dan syg sgt korang...


aku igt lg dulu time hujan... korang masuk bilik aku.. tido kat sbelah aku.. time tu aku dmm.. korang tawu klau korang buat mcm tu, tok akan marah dan akan pukul korang.. tapi  korang still ddk kat c2 temani aku.. huhuhuhuu.. lagi stu time tu aku tgh nanges dpn tomy.. die tengok je aku.. lps aku hbs ckp die panjat atas riba aku.. die tdo dcc aku... (meleleh air mata aku)... walaupun kau binatang, tp perasaan kau lebih mulia dari manusia..

korang... tgu aku disana yea.. doakan aku di dunia ni.. korang la sahabat aku dunia akhirat....



miss u all...

1 comments:

JP ePah... said...

nape sdey sangat niiii....

Post a Comment